Volkan Şen: "Bırakın Fener'e gideyim" - Spor Türk

Spor Türk

İyi oyun, iyi haber

Breaking

12 Temmuz 2015 Pazar

Volkan Şen: "Bırakın Fener'e gideyim"


Sarı lacivertli ekibin yakın takibe aldığı Volkan Şen, Bursaspor yönetiminden transfer için izin istedi.
Fenerbahçe'nin transferdeki yeni hedefi Bursaspor'un yıldızı Volkan Şen oldu.
Fanatik'i haberine göre takıma iki takviye daha yapmak isteyen sarı lacivertli ekibin ilk hedefi Volkan oldu. 28 yaşındaki oyuncu ile özel bir görüşme yapan Fenerbahçe, Volkan'ın da gelmeye çok istekli olması nedeniyle transferde elini güçlendirdi.
Konuyla ilgili olarak Bursaspor ile masaya oturan Volkan, "Bursa’yı ve Bursaspor’u çok seviyorum. Burada da çok mutluyum. Bana şans verdiniz ve geçen yıl kariyerimin en iyi günlerini yaşadım burada. Eğer sizin de rızanız olursa, böyle bir fırsat varsa hem kulübüme para kazandırmak hem de kendi adıma önemli bir adım atmak isterim. Tabii bu Bursa’nın menfaatleri doğrultusunda gerçekleşirse." ifadeleriyle yönetimden izin istedi.
Bu istek üzerine konuyu değerlendirmeye alan yönetim ise teknik direktör Ertuğrul Sağlam'dan görüş alacak. Bonservis bedeli olarak düşünülen rakam ise 4 milyon avro.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder